Monday, February 27, 2017

♥ Teringin Pulak ♥

Assalamualaikum..


TERINGIN PULAK | Tekak nie tetibe teringin nak makan popcorn garrett.. Teringin gile dah bape hari dah.. Takkan nak ke KL semata-mata nak beli benda alah nie.. Haha..


Sejak-sejak nie selera makan kemain lagi.. Tengah malam kalau teman asben tengok tv, mesti mulut nie nak ngunyah sekali.. Sampai asben cakap, "Sayang kalau gemok siap ea.." Hahaha.. Alaaaaaa tak takut laa!




Agak-agak kat JB nie ade sesape yang jual tak ek? Sape tahu? Huhu.. Nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

38 comments:

  1. alaaa sedapnya.. sy pun dh lama mengidam nk popcorn nih

    ReplyDelete
  2. nak ke? kalu sy ke one utama nnt sy belikan tp kena kasi alamat laa ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul nie? okay! nanti e'in bagi ea..

      Delete
  3. teringat pulak popcorn gsc dekat 1borneo. sedapppp. manis-manis lemak. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. gsc punye popcorn sedap ea? e'in tak penah beli plak kalau masuk wayang nie..

      Delete
  4. Mana lah saya tau kat jb. Rumah saya kat shah alam. Cuba cari ladang jagong kat sana. Beli se guni ke. Lepas tu goreng buat pop corn. Letak depan tv.

    Entry ein yg ni tergelak saya baca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab tu e'in tanye, ade sape-sape tahu tak?

      e'in pun tergelak bace komen abang adam yang nie..

      Delete
  5. Mai suka popcorn beli kat wayang, hehehe, tak kisah wayang mana pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau masuk wayang memang tak sah kalau tak beli popcorn kan?

      Delete
  6. Rindu kat Johor, lama dah tak balik... pop corn pun lama tak makan... huhu..

    ReplyDelete
  7. x tau ada kat mana 😂 lama juga tak makan segala jenis popcorn ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. sejak kawen nie dah lame tak makan.. tu yang cari tu.. huhu

      Delete
  8. Rindu dengan Johor..... Huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila balik ke kampung halaman ye.. hihi

      Delete
  9. Replies
    1. ehhhhh.. takde bunyi lain pun.. hihi

      Delete
  10. ehh ehh cam org mengidam jerk ni.. hehehe... :)

    ReplyDelete
  11. busyra mmg sukaaaa popcorn.. kalau ke wayang wajib beli. hehe

    ReplyDelete
  12. Hihi. Dah macam mengidam pulak ye kak. Moga trcapailaa hajat nak makan popcorn tuu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. bukan mengidam pun.. cume teringin je..

      Delete
  13. Terliurnya tetiba bila tengok garret ni. nak beli karang dekat klcc je ada haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eiii eiiii eiiii tak bahek tawwwwww.. haha

      Delete
  14. kebetulan nk meniaga popo corn jugak ni. nak x. tp ltk dlm botol yg goodie ja. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. tak cukup laa kalau yang macam tu..

      Delete
  15. Asal tengok wayang, Siqah akan cari popcorn. Sedap nampak popcorn ni. Kat mana nak cari? Hehe.

    ReplyDelete
  16. Alahaiii..dh mengidammmm.. Kt nk suggest lg la xtau kat mana klo johor.. Huhu..

    ReplyDelete
  17. sedap nih..akak pun jarang2 makan

    ReplyDelete
  18. Saya pun dah lama tak balik joho. Nanti saya balik bawab popcorn.

    ReplyDelete
  19. Macam sedap je popcorn ni....nak jugakkkk

    ReplyDelete

jangan komen macam-macam haa.. babap nanti! ^_^v

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI