Tuesday, January 2, 2018

♥ 2018 ♥

Assalamualaikum..


2018 | Alhamdulillah masih dipanjangkan umur sehingga hari nie.. Sekajap je dah berlabur tirai 2017.. Sekarang dah 2 hari dah kite masuk ke tahun 2018.. Azam korang tahun lepas dah tertunai semua ke? Ape pulak azam tahun 2018 korang?


Azam e'in nak bagi ecad adik tahun nie.. Eh? Gurau aje.. Hahahaha.. Ecad tak abes manja lagi  nie.. Tunggu laa ecad dah 3 tahun nanti ibu dengan ayah bagi ecad geng ea.. Hihi..




Banyak kenangan pahit manis sepanjang 2017.. Itu semua dijadikan kenangan dan pengajaran.. Semoga tahun nie boleh jadi lebih matang..


Ade jugak azam 2017 yang tak tertunai.. So kite forward pergi tahun nie laa ea.. Haha..

41 comments:

  1. selamat tahun baru e'in sekeluarga

    ReplyDelete
  2. hepy new year ibu ecadd ! kalo tahun ni pn, ape salahnye kan ecaddd . hihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. next year laa buuuu.. in shaa Allah.. hihi

      Delete
  3. slmt thn 2018.. salah 1 azam akak nk rajin update blog..hahaa

    ReplyDelete
  4. Selamat tahun baru 2018.
    Mudah2an segala azam dan harapan akan terlasana.

    ReplyDelete
  5. ecad kena besar dlu manja puas2 hahaha

    ReplyDelete
  6. Happy 2018! Azam tahun ni nak settle azam tahun-tahun lepas yang tak pernah tercapai kot hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga tahun nie dapat terlaksana semua azam tu.. hihi

      Delete
  7. Happy new year sis and ecad.. :D

    ReplyDelete
  8. happy new year ein. tak pe tak sampai 3 tahun ecad dapat adik pun ok. kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy new year kak.. hahaha rilex dulu..

      Delete
  9. Happy New Year 2018 E'in..
    Semoga diluaskan pintu rezeki dan dipermudahkan urusan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy new year kak.. in shaa Allah amin.. :)

      Delete
  10. SABAR YA ECAD XLAMA ADALA GENG TU

    ReplyDelete
  11. Hensem anak teruna depa..Selamat tahun baru 2018

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak.. selamat tahun baru.. :)

      Delete
  12. dya punya azam still sama mcm thun lepas..haha azam krus..haha

    ReplyDelete
  13. selamat tahun baru semoga tercapai hasrat ditahun 2018 ni.. :)

    ReplyDelete
  14. Saya tahun sebelum ni tak pernah ada azam. Tahun ni saya berazam nak kekal kan supaya tak ada azam.

    Ein, biarlah Ecad tu besar sikit lagi. Lepas tu keluarkan lah satu lagi. Bukan nasihat. Kesian nanti dia. Sebab masa Ein nnti kurang kat dia. Sorry. Pendapat saya tak semestinya betul.

    Selamat tahun baru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang nak biar ecad besar dulu bang.. biar die manja puas2..

      selamat tahun baru.. :)

      Delete
  15. hensem ecad..kalau ada rezeki ecad nak ada adik ok je kan e'in. tapi ye lah bagi besar dulu pun ok juga. kalau akak dulu tak sempat tunggu dah sebab kawin lambat jadi nak cepat2 je dapat anak ramai, sekarang ada 3 orang ok dah hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa Allah kak.. kalau ade rezeki.. hihi

      Delete
  16. Ein nanti bg alamat ye.. ada lah nk bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. uisshhhh nak bg ape tu? hihi.. okay nina.. nanti e'in dm kat insta ea.. :)

      Delete
    2. hehehe nasib baik xcakap nk pos sambal 😬😬

      Delete

jangan komen macam-macam haa.. babap nanti! ^_^v

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI